saya :)

saya :)
dinner with my beloved family :D

Tuesday 13 March 2012

KAWAD~



assalamualaikum. fuhh!! penat nya. hari ni latihan kawad 7 JAM! 
memang penat giler la (!)
kalau tak menang jugak aku tak tahu la nak cakap apa.
 tapi benda tu tak kan terjadi. insyaALLAH.

dah 3 bulan kita orang berlatih kawad. mula2 aku malas jugak nak masuk
sebab aku kan nak SPM tahun ni, tapi bila fikir2 balik,
aku sayang sangat dengan team ni.

okai, sebelum tu. aku nak jugak cerita pasal sekola aku.
sekolah aku  ada unit beruniform KRS je. 
sekolah aku da 11 tahun berturut-turut pegang piala kejuaraan
senang cerita sekolah aku memang power la bab kawad2 ni. hehe
bukan nak belagak, #FACT~

korang doakan pasukan ELIT puteri dan putera sekolah aku jadi juara lagi untuk tahun ni !
doakan kita orang jugak semoga kita orang buat yang terbaik untuk pertandingan nanti.
kita orang akan lawan pada 24 MAC 2012 bersamaan hari sabtu di
SMK PADANG TEMU.~ doakan kejuaraan kami okeyh?!

~peringkat kebangsaan 2011~

time ni kita orang pergi lawan kawad kebangsaan kat SELANGOR. 
sebelum tu, aku yang sebelah kiri ujung sekali tu~ hehehe
emm. kita orang tak de rezeki jadi juara. peringkat kebangsaan time ni kita orang tempat ketiga je.
bersyukur jugak sebab tu dah kira membangga kan sekolah kita orang, bukan sekolah kita orang je, negeri MELAKA jugak. 

No comments:

Post a Comment