saya :)

saya :)
dinner with my beloved family :D

Saturday 10 March 2012

novel'S


"she's my maid. not yours..."
YEAH! maybe korang akan kata "novel ni da lame da" 


TAPI...
kesah pulak aku. aku baru je nak baca novel ni. kakak sepupu aku punya novel.
dia kata best, aku nak juga try baca. aku tak minat sangat dengan novel2 cinta ni,
 minat tu minat tapi tak minat  sangat la. hehehe. 
aku baca sinopsis dia macam best je, aku pon on kan aja. hahaha
aku baru masuk bab 13, so tak tahu macam mana cerita dia. tapi satu je yang tak syok, ayat dia melalut sangat la. tak gemau eden. hahaha. 


that why la aku suka baca novel RAMLEE AWANG MURSHID. ayat dia macam gini hah (!) 'TERBAIK' thriller~


cerita TOMBIRUO tu memang terbaik la. sumpah best giler!#FACT (!) i like~  :ejim:
FIKSYEN302 tu nama je da beli, tapi aku belum habis baca lagi. huwaahaha :D
kawan aku pinjam pon da habis baca. aku bukan apa, tengah tak de mood nak baca novel thriller, nak baca novel CINTAN2 pula. tukar mood. hahaha


#bukan nak promote novel, just nak share2 je~ hihi




No comments:

Post a Comment